
Zakupy dokonywane drogą internetową nie zawsze okazują się udane. Produkt może zupełnie inaczej wyglądać na żywo, niż na zdjęciu. Jeśli chcemy zwrócić towar kupiony online mamy do tego pełne prawo. Na zwrot zakupionego towaru w sklepie internetowym mamy 14 dni. Dwa tygodnie liczone są od momentu otrzymania produktu.
Sprzedawca ma obowiązek informowania o wszystkich kosztach, a dodatkowe płatności będą musiały zostać potwierdzone przez klienta. Jeżeli konsument zechce zwrócić towar, nie musi podawać konkretnej przyczyny. Przy internetowym zakupie, konsument ma takie same prawa jak przy kupnie przedmiotu w sklepie stacjonarnym. Produkt można rozpakować i dokładnie obejrzeć, ale nie może być on używany. Konsument obarczony jest kosztem zwrotu towaru, ale ma on prawo domagać się zarówno zwrotu ceny towaru jak i kosztów jego wysłania.
W przypadku, gdy produkt, który kupiliśmy w sieci będzie wadliwy, możemy zażądać jego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub całkowitego odstąpienia od zawartej umowy.