
Kolejnym, można powiedzieć także bardzo ważnym elementem każdej ze stron internetowych, jest także posiadanie działu, który najczęściej zwany jest po prostu Artykuły.
Jest to miejsce a w ramach, którego zapoznać się można z treściami różnych artykułów tematycznych, tekstów powiązanych z tą samą branżą, które pozwalają na wyszukanie w wyszukiwarce Google, naszej firmy.
Jest to bardzo ważny dział, mający znaczenie w aspekcie pozycjonowania strony w internecie, o którym mowa będzie za chwilę.
Nie zostało jeszcze wspomniane, iż każda ze stron firmowych, przedsiębiorstw posiadających jakąś historię działalności, dorobek i sukcesy, podobnie jak kiedyś w folderach papierowych i broszurach reklamowych, powinna zawierać informacje o firmie, o dacie jej powstania, dokładnie o zakresie jej działalności.
Nierzadko znajduje się także opis Misji firmy, charakterystyka klientów i przykłady, z kim do tej pory nawiązywana była współpraca.
Takowe informacje najczęściej opatrzone są nazwą Strona Główna lub też „O nas”.