Kalendarz plus wizytówka

Mimo że dane kontaktowe do firmy można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej, to tradycyjne wizytówki wciąż cieszą się dość dużym powodzeniem. To samo można powiedzieć o kalendarzach. Wystarczy kliknąć na godzinę w Windowsie, by zobaczyć kompletną listę dni i miesięcy albo wejść na odpowiednią stronę www, by sprawdzić kto ma dziś imieniny.

Mimo tego podręczne kalendarze często się przydają, bo wystarczy sięgnąć do portfela czy plecaka, by określić datę. Jaki z tego wniosek? Taki, że możesz połączyć obie formy i stworzyć bardzo przydatny produkt marketingowy. Dobrym pomysłem jest przeprowadzenie akcji ulotkowej, w które zamiast tradycyjnych druków z ofertą, rozdawane są niewielkie kalendarzyki.

Ich rozmiar może być porównywalny z dowodem osobistym, by mieściły się do portfela. Na odwrocie natomiast możesz umieścić Twoje dane, logo i hasło firmy. W ten sposób łatwo dotrzesz do wielu klientów na przestrzeni całego roku.

To tania i skuteczna forma reklamy.

News Reporter
Tutaj możecie się czegoś dowiedzieć na temat autora ! Pozdrawiam ! Przykładowy tekst