
Zastanówmy się więc, jak powinna wyglądać firmowa strona internetowa.
Pierwszą rzeczą, o jaką należy zadbać i o której pomyśleć w momencie jej tworzenia, jest oczywiście nazwa firmy a także, jeśli takowy istnieje, to jej logotyp, który należy umieścić w miejscu widocznym i czytelnym.
To jest pierwsza informacja, która po jej otwarciu musi zwracać na siebie naszą uwagę i przyciągać wzrok.
Jednakże dobrze jest, jeśli obok nazwy znajduje się także krótka informacja dotycząca zakresu działalności, informacja powodująca, iż już na wstępie potencjalny klient uzyskuje pewność, że trafił w odpowiednie miejsce, w miejsce, do którego chciał dotrzeć.
Na pierwszy rzut oka, już po otwarciu wstępnym danej strony, powinno być widoczne menu, które zgodnie z wszelakimi poradnikami winno znajdować się w okolicy nazwy firmy tak, aby klient nie musiał szukać i przewijać strony w celu uzyskania takowych informacji.
Pozwala to na szybkie zapoznanie się z profilem działalności, co na pewno pomaga w podjęciu kolejnych działań na tej stronie.